Donnerstag, 11. Juni 2009

قطبي: اگر كسي بتواند كره جنوبي را شكست بدهد آن يك نفر من هستم

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي مقابل تيم امارات گفت: اگر كسي بتواند در كره‌جنوبي اين تيم را شكست دهد آن فرد افشين قطبي است.

ايران بعد از يك نيمه نا اميد كننده توانست امارات را شكست دهد و اميد صعود را زنده نگه دارد. شاگردان قطبي در بازي ماقبل آخر گروه دوم توانستند با تك گل علي كريمي امارات را شكست دهند و با 10 امتياز در نزديكي كره شمالي و عربستان قرار بگيرند.

به گزارش ايسنا ، افشين قطبي گفت : " ما استرس زيادي داشتيم و اين استرس زياد كار را براي تيم ما سخت كرده است. اين فشار رواني باعث شد تا در برخي از صحنه‌هاي بازي نتوانيم خوب كار كنيم اما خيلي خوشحالم كه سه امتياز بازي را كسب كرديم. اما به طور كلي در بازي صحنه‌هاي خوبي را داشتيم. من از عملكرد شاگردانم راضي هستم كه اين پيروزي را كسب كرديم.

" اگر كسي بتواند برابر كره جنوبي پيروز شود آن فرد افشين قطبي است. من سال‌ها در كره جنوبي بودم و آنجا را خوب مي‌شناسم".

" در ابتداي بازي احساس مي‌كردم تيم امارات خيلي بسته بازي مي‌كند، بنابراين خعلتبري را كه فوتبال با انرژي دارد براي مقابله تركيبي وارد زمين كردم. در بخش ديگري از بازي نيز ما به سرعت آرش برهاني نياز داشتيم، همچنين در هنگام تعويض سوم هم تيم نياز به تحرك بيشتر داشت كه خسرو حيدري را وارد زمين كرديم، فكر مي‌كنم هر سه اين تعويض‌ها براي تيم خوب بود."


سرمربي تيم ملي فوتبال امارات هم گفت: "صعود ايران به جام جهاني به هيچ عنوان غيرممكن نيست".


دومينيك باتني گفت: "‌ از قبل مي‌دانستيم بازي سختي خواهيم داشت. ضمن آن كه چند بازيكن اصلي از جمله مطر، جمعه و فيصل را نداشتيم. معتقدم در نيمه نخست خوب بازي كرديم و ا