Donnerstag, 18. Juni 2009

بانگ الله و اکبر بر بام خانه نمایندگان مجلس!

افراد حزب پادگانی به مجتمع مسکونی نمایندگان مجلس واقع در سعادت آباد کرده حمله و خرابی هائی به بار آوردند. این حمله پس از آن صورت گرفت که فرزندان برخی از فرزندان نمایندگان در راه پیمایی ها به نفع میرحسین موسوی شناسائی شدند و بر بام خانه های این مجتمع نیز شب ها بانگ الله واکبر اعتراضی بلند شده است.

در این مجتمع مسکونی دوربین های مدار بسته نصب شده و به همین دلیل تمامی مراحل هجوم افراد حزب پادگانی به مجتمع مسکونی نمایندگان از ابعاد مختلف فیلم برداری شده و چهره تمامی آن شناسائی شده است .این فیلم ها در اختیار واحد حراست این ساختمان ها و مجلس قرار داده شده است. محمدرضا تابش نماینده مجلس که خود دراین مجتمع زندگی می کند گفته است: ماهیت این افراد شناسایی شده و در حال رسیدگی به آن هستند.

این مجتمع شامل سه دستگاه هفت طبقه دو واحدی است و بسیاری از نمایندگان دوره گذشته مجلس نیز در آن سکونت دارند. نمایندگانی همچون مرتضی تمدن که اکنون استاندار تهران است و محمد عباسی و عبدالرضا مصری که اکنون وزرای دولت نهم هستند. در خیابان نزدیک به این مجتمع نیز خودروهای بسیاری پارک شده بود که افراد حزب پادگانی و نیروهای انتظامی به آنها خسارات زیادی وارد آورده اند.

زدوخورد درمجلس

طرفداران کودتا و مخالفان کودتا

در مجلس صف آرائی کرده اند