Mittwoch, 10. Juni 2009

بازی امروز را کنترل کردند

بازی فوتبال ایران وامارات با نتیجه یک بر صفر به سود ایران تمام شد. مهم تر از نتیجه این بازی، دستوری بود که صبح امروز به دولت ابلاغ شد تا از هر گونه تبلیغ انتخاباتی پرهیز شود. با این دستور تمام تدارکی که دولت و بسیج با خرید هزاران بلیت مسابقه برای راه انداختن تبلیغات تصویری برای احمدی نژاد دیده بودند خنثی شود. این دستور بی ارتباط با دیدار روز گذشته هاشمی رفسنجامی و علی خامنه ای نیست، که اشاره به آن را در عنوان اول امروز پیک نت با عنوان " ساعت 3 و نیم صبح" در زیر می خوانید

ساعت 3:30 صبح

تهران پس از آخرین

حضور موسوی در تلویزیون

مردم حداکثر شبی 3 تا4 ساعت مي خوابند. مثل روزهای انقلاب شده. این هم انقلاب دیگري است که به "اتفلاب 22 خرداد "درتاریخ ازآن ياد خواهد شد. انقلاب نسل جوان که در 22 بهمن بدنیاهم نیامده بودند. اینها آمده اند تا دروغ را براندازند. موسوی تمام حرف هایش شعار ها وخواسته ها و مطالبات این مردم است و بهمین دلیل این رنگ سبز که نماد انقلابی مسالمت آمیز است پرچم این نسل است . این مردم از کوچک و بزرگ، بشکل خانوادگی تا این پاس شب که چه عرض کنم؟ تا این وقت خروسخوان بیدارند و با حضور خود در خیابان ها فرصت هرگونه تعرض شبانه را از دشمنان این مطالبات می گیرند. بیدارند تا از این حرکت دوران ساز که بسیار ابعادی تاریخی تر از 22 بهمن خواهد داشت پاسداری کنند. بی جهت نیست که میر حسین، رهبر و نماد دلاور و خردمنداین جنبش در آخرین پیام خود به مردم از همه خواست در این چند روز هر لحظه در صحنه حضور هوشیارانه داشته باشند. من اطلاع دارم که دیدارهای مهمی سرشب امشب در تهران انجام شده است. نتایج این دیدارها در چهره آرام مهندس موسوی در تلویزیون بخوبی مشهود بود و بی جهت نبود که پس از اتمام برنامه تلویزیونی به میان مردم آمده و این مردم که از تقاطع ولیعصر – اتوبان تا چهار راه نیایش را با حضور سبز خود مسدود کرده و شریعتی تا قدس و مسیر صدر به ولی عصر را چون موج با ماشین های خود پرکرده اند حدود 2 ساعت طول کشیده تا به میان جمعیت برسد. دامنه این حضور شبانه با ماشین ها به میرداماد و همه اطراف تا سعادت آباد کشیده شده بود. در محاصره حدود 200 ماشين سبز پوش، 3 تا حد اکثر 5 ماشین طرفداران احمدی هم دیده میشوند. من بدقت این آمارگیری را برای خودم می کنم تا نتایج آماری آن را که کمی سرم می شود برای خودم تحلیل کنم. در تمام مدتی که این کار آماری را میکردم فقط یک ماشین با خانواده اش که عکس های سردار محسن رضائي را چسبانده بود ديدم که خانواده محترمی بنظر می آمد. 2 موتور سوار با بدن های ورزیده که با ریش بلندشان حکایت از عضو نهادی را تداعی می کردند به سرعت با موتور هایشان گشت می زدند، بدون آنکه مقابل ماشیني توقف کنند، فقط مراقب تردد ها بودند و انگار برای تهيه گزارشی از وضع شهر آمده بودند.

در شيراز جمعیتی بالغ بر200هزار نفر تمام خیابان های منتهی به حافظیه را پر کرده اند تا فردا پای احمدی نژاد به حافظیه نرسد. می گویند: حافظ ریا ستیز بود و اینجا جای احمدی نیست.

از اخبار دیروز اهواز غافل نمانید. شهر را همزمان با حضور احمدی نژاد در این شهر برای سخنرانی، مردم طرفدار موسوی فتح کرده بودند. یکباره مثل یک انفجار انسانی مردم ریخته اند در خیابان. بتدریج سفرهای احمدی نژاد نه تنها با شعار به نفع موسوی بلکه با شعار علیه احمدی نژاد همراه شده و روز به روز هم این شعارها تند تر شده است.