Sonntag, 24. Mai 2009

ایکاش ابراهیم هنیئه (هانی جون خودمون)کاندید ریاست جمهوری ما بود



ایکاش ابراهیم هنیئه (هانی جون خودمون)کاندید ریاست جمهوری ما بود!من بدلایل زیر حتما به او رای میدادمچون هر کس که از کشور خودمان باشد مجبور است به فلسطینیها کمک کند! شاید هانی جون در صورت رئیس جمهور شدن،ببیند که ما خودمان به کسی نیاز داریم که به خودمان کمک کند در این صورت شاید او کمی هم به سازندگی ایران فکر میکرد که مطمئنا هر کاری او کند من به شخصه ایمان دارم که از داخلی های خودمان بهتر خواهد بود.
2ـ هم اکنون هر گونه بی لیاقتی و حیف و میلهایی که صورت میگیرد میتوانند از بودجه هایی که در چمدانها گذاشته شده (تا اگر کسی مسیرش به طرف ابراهیم جون است به او بدهد )هزینه میشود و ملت و حتی نمایندگان ملت در مجلس هیچ گونه نظارتی بر آن ندارند ,که اگر ابراهیم خان قبول زحمت ریاست جمهوری ما را بکشد شاید او بتواند به ما هم پاسخگو باشد .
3ـ اینکه هم اکنون هانی جان چیزهایی را از رو دست ما تقلب کرده و در کشور خود اجرا میکند(به طور مثال گشت ارشاد )که شاید ایشان اگر اینجا بیایند و از نزدیک اثرات این طرح را در کشور ما ببینند ؟ شاید به دین گونه جوانان عزیز فلسطینی که هم اکنون در غزه هستند را به دین نحو بتوانیم نجات دهیم .
4ـ نظر به اینکه ابراهیم جون از نزدیک با اسرائیل در جنگ بوده به اعتقاد من ایشان اگر رئیس جمهور ما شود حتما جلوی تند روی بعضی از آقایان ایرانی !!که خود را کاسه داغ تر از آش میداند را بگیرد که اینجوری وقتی ابرام جون از طرف ما بااسرائیل و دنیا صحبت کند شاید اون بنده خدا بتواند تو دنیا این را جا بیندازد که دیگر ما حامی تروریست نیستیم که تو فرودگاهها و دیگر جاها توی شورتمان دنبال نارنجک نگردند و شاید اوبتواند عزت ما ایرانیان را که در این سی سال و بخصوس در این چهار سال که دیگر چیزی از آن (عزت و افتخار ایرانی )نمانده است را باز گرداند .
بله دوستان راءی من در صورت کاندیداتوری آقای ابراهیم هنیئه , هانی جون است و اگر ایشان ما راقابل ندیدند در صورت کاندیداتوری آقای حسن نصراله عزیز که ایشان هم خود با اسرائیل هم در جنگ بوده و همین که با استناد به عکسهایی که برایتان ضمیمه میکنم همه نشان دهنده سازندگی لبنان و روحیه مردم بسیار در صحنه و مبارز !!لبنان است .پس راءی من عزیزان این دو بزرگوارند