Dienstag, 14. Juli 2009

از یک پیام دریافتی من شاهد زنده شلیک بسیج به قلب سهراب هستم!

این پیام کوتاه شب گذشته برای انتشار دراختیار پیک نت قرار گرفت:

من در لحظاتی که سهراب اعرابی تیر به قلبش خورد و نقش زمین شد، درکنار او بودم و شاهد این جنایت بودم. نمی دانستم آن کسی که تیر خورد چه نامی داشت اما صورتش کاملا به یادم مانده بود. اکنون که عکس سهراب اعرابی همه جا منتشر شده دانستم آنکه در کنار دستم با شلیک گلوله شکار شد و نقش زمین شد سهراب بود. آن روز سهراب از من جدا شد و رفت وسط خیابان و خطاب به بسیجی هائی که روی بام بودند فریاد زد، چرا مردم را می کشید؟ در همین هنگام یک تیر مستقیم شلیک شد و سهراب نقش زمین شد. من و عده ای از مردم او را به طرف آمبولانس بردیم. پیش از سهراب 4 نفر دیگر هم با شلیک مستقیم بسیجی های مستقر در همان بام هدف قرار گرفته و به همین آمبولانس منتقل شده بودند.

من در آن شلوغی نفهمیدم آمبولانس به کدام بیمارستان رفت و سرنوشت تیرخورده های داخل آن چه شد تا اینکه اکنون عکس او بعنوان یکی از قربانیان کودتا منتشر شده است.

اگر کوچکترین تردیدی در باره این شهادت من دارید، از همان طریق که این پیام را گرفته اید اطلاع بدهید تا جزئیات بیشتری را دراختیارتان بگذارم.

(ما از ارسال کننده این پیام تقاضا داریم همه اطلاعات خود را برای پیک نت ارسال دارد تا منتشر کنیم.)