Donnerstag, 16. Juli 2009

نظر شما در مورد این " ایمیل مهم و عجیب " چیست ؟

این ایمیل رو دقایقی پیش دریافت کردم ::: متن ایمیل : سلام، من یکی از کارمندان شرکت کاسپین هستم. از امروز ظهر خون گریه میکنم برای همکاران و هموطنانم. شاید نشر این مطلب خیلی برام گران تمام شود ولی به قدری دلم خونه که برام اهمیتی نداره. بهتره همه بدانند چه اتفاقی اطرافشون میافته شاید شاید تو این روزا مصمم تر تصمیم بگیرند واسه مبارزه قاطع تر بشوند. از کجا شروع کنم از همکار تازه عروسم که هنوز دو هفته از عقدش نگذشته و یا اون همکارم که تازه از مرخصی زایمان برگشته بود و الان نوزادش یتیم شده از کدومشون بگم که الان باد داره خاکسترشون تو دشت قزوین پخش میکنه. همشون از بهترینهای کاسپین بودن. میدونم که اقتضا این کار خطره ولی اصل ماجرا رو همه باید بدونند. این اتفاق فقط به دلیل سو مدیریت و بی توجهی به جان مردم افتاد. این هواپیما نقص فنی اساسی داشت این مطلب را همه در کاسپین میدونند. جالبه که بدونید این دفعه سوم بود که برای این هواپیما نقص فنی پیش اومد. دفعه اول چند ماه پیش در پرواز اصفهان به سوریه که همه به خاطر دارند تلوزیون نشون داد و کلی سروصدا کرد البته همه خوشحال بودن که مسافرا سالمند و به خیر گذشت. اون اتفاق دقیقا با همین هواپیما بود. دفعه دوم هفته قبل پرواز تهران کیش دوباره همین هواپیما نقص فنی پیدا کرد مسافرا کیش تهران کاسپین میدونند که هفت ساعت تاخیر خوردند. ولی بار سوم دیگه به خیر نگذشت 153 مسافر با همکارای گل من سوختن خاکستر شدند. من خیلی سعی کردم عضو بالاترین بشم تا اطلاع رسانی کنم ولی نشد. از شما خواهش می کنم این کارو انجام بدید تا قاتلا و مسببین اصلی قضیه را همه بشناسند و اگه براتون مقدور نیست من را راهنمایی کنید. ارادتمند ... (ایمیل ها و اسم فرستنده پاک شده است)