Montag, 1. Juni 2009

حجازى:آقاى مرفاوى ، يادت رفته به خاطر زيرآب زنى و موش دواندن اخراجت كردم؟!


ناصر حجازى سرمربى اسبق تيم استقلال در واكنش به صحبت هاى صمد مرفاوى سرمربى جديد استقلال گفت: اين آقا يادش رفته كه به خاطر زيرآب زنى اخراجش كردم؟ سرمربى استقلال حافظه اش را از دست داده و يادش رفته كه چرا بنده از كادرفنى اخراجش كردم. جهت يادآورى به اين آقا بايد بگويم ناصر حجازى با تمام ناملايمتى ها و سنگ اندازى هاى هيات مديره استقلال، سال قبل تا هفته سيزدهم ليگ سرمربى استقلال بود و زمانى كه تيم را به فيروز كريمى تحويل داد استقلال در جايگاه ششم جدول بود نه در رتبه سيزدهم. وى در ادامه گفت: جهت اطلاع اين آقا و آن دوستش كه هميشه مى گويد ما استقلال را سيزدهم از حجازى تحويل گرفتيم بايد بگويم ناصر حجازى تيم را سيزدهم نكرد و تا هفته سيزدهم و در حالى كه ۲۰ بازى و ۶۰ امتياز باقى مانده بود از سرمربيگرى استقلال كناررفت، آن هم به دلايلى كه خود آقايان بهتر مى دانند.نمى دانم چه بلايى سرحافظه اين آقايان آمده كه مى گويند حجازى تيم را سيزدهم كرد! حجازى در ادامه گفت: اين آقا(مرفاوى) با تمام تيم مشكل داشت و دست آخر با پيروز قربانى به مشكل خورد و از من خواست تا پيروز را اخراج كنم اما زيربار نرفتم و خودش را اخراج كردم. وى افزود: بزرگترين اشتباه من اين بودكه اين آقا را به عنوان دستيار كنار خودم پذيرفتم بعد هم كه متوجه شدم هدف اين آقا زير آب زنى و موش دواندن در تيم بوده و اصلاً شايد اين آقا عامل هيات مديره روى نيمكت بود كه وى را به من تحميل كردند تا عليه خودم توطئه كند! حجازى با تاكيد برگفته قبلى خود مبنى بر كوچك بودن مرفاوى براى سرمربيگرى استقلال گفت: هيات مديره و مديرعامل استقلال در حد و اندازه همين سرمربى هستند و آنها هيچوقت سرمربى بزرگ تر از خودشان را انتخاب نمى كنند. حجازى افزود: امثال من هيچوقت به جمع اين آقايان راهى ندارند زيرا بله قربان گو نيستم. وى درباره كميته فنى استقلال گفت: فقط غلامحسين مظلومى با من تماس گرفت و گفت با اجازه شما مى خواهم در استقلال فعاليت كنم كه بنده در پاسخ گفتم: شما خودت بزرگ استقلال هستى و الان بايد جاى مرفاوى سرمربى باشيد نه اينكه روى نيمكت حاضر شويد و به مديريت راپورت بدهيد. حجازى درباره پيشنهاد ۲ كانديداى رياست جمهورى مبنى بر حمايت وى از آنها گفت: صحبت كردند اما بنده گفتم اگر حمايت مرا مى خواهيد بايد حضورى صحبت كنيم، ضمناً من آدمى نيستم كه در جمع و گردهمايى انتخاباتى حاضر شوم و از شما حمايت كنم. وى با تكذيب شايعه در خواست مالى اش از كانديداهاى رياست جمهورى گفت: آنهايى كه اين شايعه را درست كردند نا جوانمرد هستند. ناصرحجازى آينده مملكت خود را به پول نمى فروشد و خبر در خواست ۴۰۰ ميليونى من كذب محض است. اگر آدمى بودم كه شخصيت خود و آينده كشورم را به پول بفروشم سالها قبل اين كار را
مى كردم و مثل خيلى ها بله قربان گو مى شدم، و در جهت جريان آب شنا مى كردم و دهانم بسته مى شد و در جيبم را باز مى كردم./ ابرار