Samstag, 27. Juni 2009

يك راي به احمدي‌نژاد اضافه و يكي از موسوي كم شد/تابناک

وي با بيان اينكه پس از شمارش آرا‌ دو رأي اشتباه شده بود، تصريح كرد: يك رأي از احمدي‌نژاد اشتباها جزو آراي باطله حساب شده بود و يك رأي از محسن رضايي اشتباها به آراي موسوي اضافه شده بود.
فرماندار ارسنجان گفت: طبق دستور شوراي نگهبان 10 درصد از صندوق‌هاي اخذ راي در اين شهرستان بازشماري شد كه يك راي به آراي احمدي‌نژاد افزوده شد.

به گزارش فارس، محمدجواد عسگري با بيان اينكه طبق دستور شوراي نگهبان 10 درصد از صندوق‌هاي اخذ رأي شمارش دوباره شد، اظهار داشت: در شهرستان ارسنجان 42 صندوق داشتيم كه صندوق‌هاي 2، 12، 22، 32، 42 شمارش شد.

وي با بيان اينكه پس از شمارش آرا‌ دو رأي اشتباه شده بود، تصريح كرد: يك رأي از احمدي‌نژاد اشتباها جزو آراي باطله حساب شده بود و يك رأي از محسن رضايي اشتباها به آراي موسوي اضافه شده بود.

عسگري با بيان اينكه اين اشتباه غيرعمدي بوده است اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان برگزاري انتخابات در ارسنجان برگزاري انتخابات سالم بوده است.

وي ادامه داد: انتخابات در ارسنجان بدون كوچك‌ترين تخلفي برگزار شد و حتي بعد از برگزاري انتخابات هيچگونه شكايت انتخاباتي نداشتيم.

عسگري تصريح كرد: در تمام شعبه‌هاي اخذ رأي در اين شهرستان هركدام از كانديداها يك نماينده داشته‌اند به طوري كه در 42 شعبه آقاي موسوي، احمدي‌نژاد و كروبي هركدام 42 نماينده داشتند.

فرماندار ارسنجان با بيان اينكه در اين شهرستان 27 هزار و 27 نفر واجد شرايط رأي دادن هستند گفت: مشاركت در اين شهرستان 95 درصد بود.

وي با انتقاد از‌ تهمت‌هايي كه راجع به تقلب در انتخابات زده شد اذعان داشت: حاضريم با حضور نمايندگان كانديداها و مردم تك به تك آرا‌ را با شناسنامه تطبيق دهيم. چرا كه هيچ گونه تقلبي در اين شهرستان صورت نگرفت.

فرماندار ارسنجان از فرمانداران خواست با تمام توان در مورد حضور بي‌نظير مردم در 22 خرداد اطلاع‌رساني كنند.

وي ادامه داد: با حضور هيئت بازرسي و ديگر عوامل برگزاري انتخابات به هيچ وجه امكان تقلب وجود نداشت.

عسگري با بيان اينكه در حال حاضر كساني كه در اين شهرستان به موسوي رأي داده‌اند پشيمان شده‌اند تصريح كرد:‌ مردم روز به روز متوجه جريان نفاق مي‌شوند كه چطور در حال سر باز كردن است.

وي بار ديگر با تأكيد بر اينكه هيچگونه تقلبي در اين حوزه انتخابيه صورت نگرفته است تصريح كرد: حاضريم تمام صندوق‌ها را بازشماري كنيم
.