Samstag, 13. Juni 2009

از 29 هزار واجد شرايط 31هزار نفر راي دادند

فرماندار شهرستان اردستان گفت: در اين شهرستان 100 درصد واجدان شرايط راي دادن در انتخابات شركت كردند.

محمدحسين قاسم‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردستان با بيان اينكه انتخابات در اين شهرستان در فضاي بسيار آرامي برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان اردستان 29 هزار و 573 نفر واجد شرايط راي دادن بودند كه يك هزار و 486 نفر آنان براي نخستين بار راي خود را به صندوق انداختند.تعداد كل آراي اخذ شده در حوزه هاي انتخعابيه شهرستان ادرستان بالغ بر 30 هزار و 903 نفر است .
وي افزود: پس از شمارش تمام آراي اخذ شده در شهرستان محمود احمدي‌نژاد 72 درصد آرا، ميرحسين موسوي 1/27 درصد آرا، محسن رضايي 1/2 دهم درصد آرا و مهدي كروبي 1/1 دهم درصد آرا را كسب كردند.

فرماندار اردستان با اشاره به آراي بالاي محمود احمدي‌نژاد در شهرستان تصريح كرد: چون احمدي‌نژاد چهره صددرصد مردمي و مكتبي بود و همچنين در عرصه سازندگي و توسعه كشور و حفظ حيثيت نظام در صحنه‌هاي خارجي تلاش زيادي كرد مورد توجه مجدد مردم قرار گرفت و مردم با راي بالا مجددا وي را انتخاب كردند.
قاسم‌زاده خاطرنشان كرد: مردم شهرستان اردستان به دليل فرهنگ بالاي خود و پيروي از فرمان مقام معظم رهبري در اين دوره از انتخابات حضور چشمگير و بي‌سابقه‌اي داشتند به طوري ‌كه صددرصد مردم در انتخابات مشاركت كردند.

وي دليل تفاوت تعداد آراي اخذ شده ( 30.903 نفر) با تعداد واجدان شرايط راي دادن ( 29.573نفر) را قرار گرفتن اردستان در مسير ترانزيت و حضور كارخانجات صنعتي و شركت‌هاي پيمانكاري در شهرستان دانست.