Sonntag, 7. Juni 2009

ماجرای نمره 8 خواهر احمدی‌نژاد و تهدید استاد وی



آفتاب:
در پی فراخوان رییس دولت نهم برای افشای اسناد مربوط به تخلفات وی و خانواده‌اش، گروهی از اساتید دانشگاه پیام‌نور در نامه‌ای، خواستار شفاف‌سازی پرونده تحصیلی خانم پروین احمدی‌نژاد، خواهر رئیس‌دولت نهم شدند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این نامه که سایت خبری "آینده" آن را منتشر کرده، آمده است:

جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد

سخنان شب گذشته شما درباره تحصیلات خانم رهنورد و درخواست شما برای اعلام اطلاعاتی درباره تسهیلات ویژه برای خانواده‌تان را شنیدیم و از آن‌جا که شما را به عنوان یک اصول‌گرا می‌شناسیم، می‌خواهیم به جای افشاگری دیگران،‌خود با پاسخ به این سوالات درباره تحصیل خواهر خود در دوره دکتری توضیح دهید.

1- آیا خواهر جنابعالی در کنکور دوره دکتری دانشگاه پیام‌نور شرکت کرده‌اند؟

2- آیا اعمال فشار و توصیه به هیأت مصاحبه‌کننده حقیقت دارد؟

3- ماجرای گرفتن نمره 8 توسط خواهر جنابعالی در یک درس دوره دکتری که می‌توانست به ابطال پذیرش ایشان منجر شود و سپس برکناری استاد مربوطه از سمت مدیریتی و اعمال فشار بر وی برای دادن نمره 14، چیست؟

4- آیا ماجرای پرونده‌سازی اخلاقی برای این استاد که از نیروهای ارزشی و انقلابی بوده و سپس محروم کردن وی از تدریس صحت دارد؟

5- فشار برای عضویت خانم پروین احمدی‌نژاد در هیأت علمی دانشگاه در حالی که سابقه ایشان تنها دبیری آموزش و پرورش بوده و دارای مدرک فوق‌لیسانس از دانشگاه آزاد می‌باشند، صحت دارد؟

6- وقتی جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد مدارک دکتری دانشگاه آزاد را بی‌اعتبار می‌دانند، چگونه خواهر ایشان با یک مدرک فوق‌لیسانس قرار است به عنوان عضو هیأت علمی یک دانشگاه دولتی پذیرفته شود؟

بی‌صبرانه خواستار شنیدن توضیحات شما هستیم.
کد مطلب :