Freitag, 19. Juni 2009

تقلب، توانگر کند مرد را/نیک آهنگ

خب دوستان عزیز، با سخنان مقام معظم رهبری حتما دریافته‌اید که خبری نشده و رئیس جمهوری عزیز هم به نحوی تایید شده‌اند و به ایشان نزدیک‌ترند.

در حال حاضر همه مشکلات ما حل شده و چند تا صندوق هم بازشماری می‌شود و نهایتا بعد از کشف چند اشتباه نا قابل در صندوق‌هایی معدود در مدت زمان لازم برای اقدامات بعدی سپاه پاسداران و سکوت نسبی منتقدان، اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.
ابتدا تعدادی از مقام‌های سابق دولت خاتمی که مورد مهرورزی قرار گرفته‌اند بعد از کشیده شدن هسته‌های‌شان، متهم به برهم زدن نظم عمومی و تشویش اذهان و غیره می‌شوند.
چند نفر از وبلاگ‌نویسان و روزنامه‌نگاران جوان و کمتر شناخته شده هم به عنوان عوامل نفوذی دشمن، نیمه پنهانشان عیان می‌شود.
بعد هم چند توطئه سازمان یافته کشف می‌شود و ...
---
نتیجه اخلاقی اینکه اولا، تا وقتی ضمانت لازم برای صحت برگزاری انتخابات را در آینده نگرفته‌اید، لطفا بیخودی مردم را امیدوار نکنید. سیستم به اندازه کافی تخمی و هسته‌ای هست، حالا مشارکت وسیع مردم ریخته شد به حساب برادر متعهد پینوکیو.
ثانیا، خوشبختانه اگر مساله عدالت از رهبری ساقط شود، همینطور از مرجعیت، تعداد مراجع بالقوه زیادی در کشور خواهیم داشت که تماشای رقابت این بزرگواران فاقد عدالت بسیار شیرین خواهد بود.
ثالثا، وقتی صحبت از اتهام ثابت نشده می‌شود، یعنی به زودی ثابت خواهیم کرد. قابل توجه خاندان هاشمی.
رابعا، آقای اوباما نگفته است که از به خیابان آمدن مردم خوشحالیم. مقام معظم رهبری لطفا بولتن نویسان بی‌سوادشان را بیاندازند تو هیات دولت.
خامسا، بسیج و نیروهای لباس شخصی مسوول کشته شدن مردم نیستند، این کروبی و موسوی هستند که مردم را می‌فرستند دم تیر. مفهوم مسوولیت را هم فهمیدیم.
---
نتیجه غیر اخلاقی اینکه امید به بهبود نظام مرا به یاد مرحوم ابوالقاسم حالت می‌اندازد.
زمانی که مرحوم حالت در شرکت نفت کار می‌کرد، یکی از مقام‌ها وقت به نام بهبودی، برای شیرین بازی به حالت می‌گوید: «حالت! حال آلتت چطوره؟». مرحوم حالت در جواب می‌گوید: «رو به بهبودی هست!». حالا شده حکایت ما...