Sonntag, 14. Juni 2009

با شکایت به شورای نگهبان؛ با تمام توان از حقوق ملت ایران قاطعانه دفاع خواهم کرد(محسن رضایی)

مجدداً، مردم و مسئولان نظام را به آرامش و وحدت دعوت کرده، به هواداران خود نیز توصیه کنم با توجه به شکایتی که در خصوص نتایج اعلام شده به شورای نگهبان داشته‌ام، تا رسیدگی به شکایات و اعلام نتیجه، آرامش و متانت خود را حفظ کنند.

به گزارش «تابناک»، محسن رضایی در پیامی خطاب به ملت شریف ایران، ضمن دعوت دوباره مردم و مسئولان نظام به آرامش و وحدت، از شکایت خود به شورای نگهبان درباره نتایج اعلام شده خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی، متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
ملت شریف ایران
با سلام

با توجه به حوادث امروز تهران، لازم می‌دانم همچنان که در بیانیه قبلی خود عرض کردم، مجدداً، مردم و مسئولان نظام را به آرامش و وحدت دعوت کرده، به هواداران خود نیز توصیه کنم با توجه به شکایتی که در خصوص نتایج اعلام شده به شورای نگهبان داشته‌ام، تا رسیدگی به شکایات و اعلام نتیجه، آرامش و متانت خود را حفظ کنند.

معتقدم اکنون که رهبر فرزانه انقلاب که فصل‌الخطابند نیز خواستار آرامش مردم هستند، ملت ایران، واکنش‌های خود به نتیجه انتخابات را با درایت و قانونمند ابراز کنند.

اینجانب معتقدم و مصرانه تأکید می‌کنم که نیروی انتظامی نیز باید با صبر، بردباری و رعایت موازین اخلاقی و انسانی با مردم برخورد کند که خدای ناکرده، فرصتی در اختیار بدخواهان قرار نگیرد. نهادهای اجرایی و نظارتی نیز باید سریعاً به سؤالات و ابهامات مردم پاسخ قانع‌کننده دهند تا خدشه‌ای به اعتماد به وجود آمده، وارد نشود.

در پایان بر خود لازم می‌دانم، یادآور شوم، اینجانب کمافی‌السابق با تمام توان از حقوق ملت ایران قاطعانه دفاع خواهم کرد.

محسن رضایی