Samstag, 13. Juni 2009

مسعود بهنود: شبه كودتا مسؤولش كيست؟

خبرهائی که از تهران شیراز و اصفهان می رسد بسیار نگران کننده است. دولت احمدی نژاد که با تهدید رهبر جمهوری اسلامی خودش را به دروغ رییس جمهور ایران نامید در حالت کودتائی قرار گرفته است. در حقیقت بچه کژدم از بالش رهبر سر بر آورد. بچه ها در خیایانند و اخیار لحظه به لحظه نگران کننده تر . حالا که این سطور را می نویسم خبر از حمله به خوابگاه دختران شیراز می رسد. در استان ها روسای محلی ناجا به نسبت خشونتی یا نرمی که دارند وارد معرکه شده برای خود دوست و یا دشمن کینجو می سازند.

امیدوار بودم دیگر در عمر خود چنین صحنه ای را نبینم.

شما شاهد باشید که همه کار کردیم برای آن که صندوق رای فصل الخطاب باشد متاسفانه دسته آقای احمدی نژاد که هنوز ماهیتشان هم درست معلوم نشده تحمل نیاوردند.

آفرین بر شما که دیروز در صف های بلند رای دادید و مانع از آن شدید که خشونت طلبان بی فرمان پشت رای اندک هواداران خود پنهان بمانند.



رای روز 22 خرداد سیاسی ترین رای تاریخ معاصر شد. هر چه بعد از این رخ دهد به همت مردم و به شرف و خردگرائی دولتمردان بستگی دارد.

آقای احمدی نژاد برای حل ماجرا بهترست خود اعلام دارد که استعفا می دهد و انتخابات را یک گروه بی طرف برگزار می کند و هر چه رای دادند به آن گردن می نهند. وگرنه در تاریخ نامش به عنوان یک مردمگرا هم نخواهد ماند.

مسوولیت جان و امنیت تک تک آحاد مردم بر گردن کسانی است که می ایستادند تا دیگران دستشان را ببوسند و با برایشان هورا بکشند.

وقتی سی و چند سال قبل مهندس بازرگان در دادگاه نظامی خطاب به شاه گفت ما آخرین نسلی هستیم که با شما با این زبان سخن می گوئیم و نوید مقاومت مسلحانه را داد، شاه نشنید تا صدای انقلاب را شنید و آن هم دیر