Dienstag, 7. Juli 2009

تظاهرات 18 تیر در بروکسل/کپنهاگ/ مونیخ/ تورنتو/اسپانیا/ کانادا/ گوتنبرگ سوئد/ هلسینکی فنلاند/ دالاس/ اسلو نروژ



تظاهرات 9 ژوئیه برابر با 18 تیر از ساعت 14 تا 16 در مقابل مقر اتحادیه اروپا (بروکسل میدان شومن)
تلفن تماس:
0032484793504

5شنبه 9 جولاي برابر با 18 تير از ساعت 5 بعداز ظهر تظاهرات جلوي لانه جاسوسي جمهوري اسلامي در کپنهاگن دانمارک بخاطر همصدايي با هموطنانمان در داخل کشور. ايراني باغيرت حمايت حمايت.



درراستای پشتیبانی از دانشجویان کشته شده در خیزش دانشجوئی 18 تیر سال 1378 و نیز پشتیبانی از قیام سراسری مردم ایران برای آزادی، یکبار دیگر با حضور گسترده خود در میدان مل لستمن نورت یورک سنتر، برگی زرین در تاریخ کارنامه ایرانیان مقیم تورنتو ثبت خواهیم کرد.


تظاهرات 18 تير در اسپانيا روبروي لانه جاسوسي پنج شنبه9 جولاي ساعت 19.00
هم ميهن خواهران و برادران ما در زندان هستند 1 ساعت براي روحيه دادن به انها گرد هم ايم.


زمان: پنجشنبه 9 جولای 2009 ، 10-7 عصر


در راستای اعتراضات مسالمت آمیز هم میهنان سبزمان در داخل کشور عزیزمان ایران، ما نیز بر آن شدیم که در روز پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۹ ژولای ۲۰۰۹) همزمان با تمام ایرانیان سراسر جهان و هموطنان داخل ایران، به پاس بزرگداشت واقعه ۱۸ تیر ۱۳۷۸ و کشته شدگان اعترضات مدنی بعد از کودتای ۲۲ خرداد، با روشن کردن شمع یاد آن عزیزان را گرامی‌ بداریم.

همچنین با توجه به برنامهٔ از پیش تعیین شده‌ای برای ایرانیان سراسر جهان، مخصوصا هموطنان خارج از کشور ، مبنی بر تهیه بلند‌ترین تومار پارچه‌ای در مخالفت با کودتای ۲۲ خرداد و نتیجهٔ انتخابات و ریاست جمهوری غیرقانونی احمدی‌نژاد که قرار است احتمالا از برج ایفل در پاریس و یا از برج تورنتو آویزان شود، ما نیز بر آنیم که در تهیه آن سهمی ایفا نماییم.

لذا ، از دوستان عزیزی که مایل به شرکت در این گرد همایی هستند، تقاضا میشود که در مقابل پارلمان کبک در ساعت ۸ عصر روز ۵ شنبه، گرد هم آییم.

گردهمایی راس ساعت ۸ عصر آغاز میشود، لطفا برنامه ریزی مناسب برای حضور به موقع داشته باشید.

در طول گردهمایی با روشن کردن شمع برای شهیدان جنبش سبز و امضای تومار پارچه ای و در دست گرفتن پرچم ۳ رنگ کشور عزیزمان ایران به نتیجه انتخابات اعتراض خواهیم کرد.

تیر روز نمایش قدرتمند همبستگی با جنبش سرنگونی طلب مردم ایران

مردم آزادیخواه و برابری طلب و فعالین سیاسی و اجتماعی، در تجمعی که بمناسبت 18 تیر در روز چهارشنبه 8 ژوئیه از ساعت 18 در میدان گوستاو آدولف شهر گوتنبرگ سوئد صورت میگیرد، حضور پیدا کنند. شماره تماس

0737262622

ما ایرانیان مقیم شهر هلسینکی به پشتیبانی از ملت قهرمان ایران تظاهرات 18 تیر برابر با 9 جولای مقابل پارلمان از ساعت 15 تا 17 را اعلام می کنیم. از ایرانیان آزادیخواه و میهن پرست دعوت می کنیم به جمع ما بپیوندند. با امید پیروزی و روزهای بهتر

کميته حمايت از مبارزات مردم ايران-نروژ از همه مردم آزاديخوه و مخالفين رژيم اسلامى دعوت ميکند که براى گراميداشت سالگرد 18 تیر و همبستگى با مبارزات مردم ايران در تظاهرات روز پنجشنبه در اسلو شرکت کنند.
زمان: پنج شنبه ٩ ژوئیه برابر با ١٨ تير، ساعت٦ تا ٧ بعد ازظهر
مكان: جلو پارلمان نروژ

تلفن تماس :صابر رحيمى ٠٠٤٧٩٨٦٩٤٠٠١ -على فکرى ٠٠٤٧٩٩٦٣١٧٣٦