Sonntag, 5. Juli 2009

باند احمدی نژاد: ستادهای موسوی "شهوانی" بود/بعد ميگين فش نده

سایت شفاف: پایگاه اینترنتی حامی دولت، ستادهای رقیب جدی احمدی نژاد را "ستاد های شهوانی" نام برد. مهم ترين پايگاه خبري حاميان دولت، در یادداشت جديد خود با عنوان " جنگ احزاب و صلح حديبيه گذشت، آماده براي فتح مکه" منتشر كرد .
اين سايت در يادداشتش فضای ستادهای مهندس میرحسین موسوی را شهوانی توصیف کرده است. این در حالی است که با توجه به اشاره مستقیم رهبرمعظم انقلاب به سابقه انقلابی مهندس موسوی و حداقل افرادی که بنا بر تائید آمار دولت (14میلیون) که به وی رای داده اند چنین توصیفایت را می توان "تحريك كننده " و توهین به حامیان این نامزد مطرح انتخاباتی عنوان ساخت.
اين يادداشت در حالي است كه بسياري از علما و بزرگان نظام به همه طرف هاي مطرح در انتخابات توصيه كرده اند ، از فضاي انتخابات دهم خارج شوند و دوره جديدي از رفاقت ها و همدلي ها را آغاز كنند . همچنين رهبري معظم انقلاب اسلامي نيز اكيداً توصيه كرده اند ، گروه هاي سياسي از تحريك يكديگر پرهيز كنند .

ضمن پوزش از خوانندگان متن بخشی از این یادداشت را عینا منتشر می کنیم . بديهي است حق پاسخگويي به اين مطلب براي كساني كه متهم شده اند محفوظ است .
ستادهایی بر اساس شهوت
ستادهای سازمان مجاهدین و مشارکت که فقر کادر و نیروی انسانی طراح در اطرافیان موسوی، کار سازماندهی را برعهده گرفته بودند، عناصر اصلی‌اشان در انتخابات نهم در قالب ستادهای معین گرد هم آمده بودند، مطالعه و تحلیل بر روی مکانیزم رأی آوری دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات سال 84 در مردمی کردن انتخابات و "تبلیغات چهره به چهره" و 3 سال مطالعه بر روی "انقلاب‌های مخملین" و همچنین مطالعه بر روی نحوه سازماندهی در "شبکه های گلدکوئست و شرکت های هرمی" و همچنین نحوه سازماندهی در "سازمان منافقین" در ابتدای انقلاب باعث شده بود تا در طول این 3 سال، کار شناسایی و سازماندهی سرشاخه ها به آرامی بر 2 مبنا صورت بگیرد:
1 - تشکیل سازمان رأی و شناسایی سرشاخه ها بر مبنای جذب چهره به چهره و هر نفر یک ستاد
2 – سازماندهی بر اساس تیم سازی‌های کوچک و تشکیل تیم های مختلط با حضور دختران و پسران و استفاده از جاذبه شهوانی برای فعالیت و پایداری بیشتر تیم‌ها
با چنین نگاهی بود که اولویت کاری در ستادها حول محور سازماندهی دختران فیروزه ای قرار گرفت. در وهله اول جذب دختران فعال در دانشگاهها و به‌خصوص دانشکده های هنر و معماری دانشگاه‌های تهران و همچنین خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در دستور کار قرار گرفت. این دختران پس از معرفی به ستاد مرکزی و طی دوره ای خاص و پس از اطمینان خاطر به ستاد اصلی سازماندهی معرفی می شدند.
تیم‌های 3 تا 5 نفره مختلط نوعاً با حضور یک یا دو نفر از این دختران نوعاً جذاب شکل می گرفت...